Böcker

Böcker

måndag 6 maj 2013

Försvunnen..?



Som ni kanske märkt har det varit tyst här på bloggen ett litet tag. Betyder det att jag kanske är ute på någon slags spännande äventyr bortom internets räckvid? Nej då, det är inte något sådant. Jag tänker inte avslöja några detaljer, men ni kanske sett att kvällstidningarna idag skriver att kräksjukan "sprids blixtsnabbt" trots att det är början av maj. Ni fattar hur det ligger till...

Det påstås att det visst har blivit sol och vår ute, men själv känner jag mig ungefär som en drake som legat gömd i en mörk grotta i flera dagar. De enda jag orkat göra har varit att läsa, så nu har jag högvis med böcker att blogga om. Snart tillbaka igen, hoppas jag!

4 kommentarer:

  1. Nä fyy vad trist! Krya på dig så fort det bara går. Här får du en liten uppmuntringsbild:D http://www.dwalls.com/98458-1/Child+by+Anne+Geddes+45.jpg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för bilden, den var underbar! :D Och jag börjar känna mig som mig själv igen nu, vilket är väldigt skönt. :)

      Radera
  2. Hade samma sjuka dörra veckan och det är verkligen eländigt vad dåligt man mår. Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, usch det var verkligen inte roligt det där... Konstigt också att det är så många som drabbats nu, jag trodde faran var över för säsongen!

      Radera